Så hør og se lige, hvad de her gode folk fik ud af Clever Content 2016.
Det er en fantastisk følelse. At sidde sammen med flere hundrede andre begejstrede mennesker, som alle interesserer sig for lige præcis det samme som dig – content marketing.
Tilsæt til den gode atmosfære nogle af verdens bedste inden for faget, som giver dig konkrete værktøjer med hjem.
På Clever Content 2016 viste Michael Brenner os foreksempel, hvordan du helt præcist måler på din content marketing og beregner ROI. Han var langt fra den eneste taler, som fodrede deltagerne med redskaber og cases, som kan bruges til at overbevise show-me-the-money-manden derhjemme.
Derudover blev vi præsenteret for en række cases, hvor virksomheder gavmildt delte ud af deres erfaringer – fantastisk inspiration til dos and don’ts-listen. Vi behøver ikke altid selv at opfinde den dybe content-tallerken – eller alle begå de samme fejl.
Kort sagt. Der er ret stor sandsynlighed for, at du føler dig lidt som en verdensmester, sprængfyldt af ideer og inspiration, når du går hjem fra vores content marketing-konference, Clever Content Conference.
Der er ingen kommentarer endnu.
Vær den første til at kommentere.