Content marketing bureauet Brand Movers har lavet Europas bedste content site.
Det står klart efter prisuddelingen ved Digiday Marketing & Advertising Awards Europe, hvor Brand Movers vandt i kategorien Best Content Site.
Brand Movers vandt for content sitet The Satair Knowledge Hub, der er udviklet til Airbus-ejede Satair, som er verdens førende distributør af reservedele i fly med cirka 400 ansatte og hovedkontor i Kastrup.
»Vi er selvfølgelig voldsomt stolte af selve projektet, som nu har kørt i fire år. Men vi synes også, at det siger noget om, at den danske content marketing-industri generelt er fantastisk godt kørende og sagtens kan gøre sig gældende internationalt, ligesom vi gør det inden for andre discipliner,« siger Jesper Laursen, CEO i Brand Movers.
The Satair Knowledge Hub er udviklet som en del af Satairs content marketing strategi, som Brand Movers også står bag.
Websitet er designet til at være et ressourcecenter for viden om flyindustrien og fokuserer blandt andet på de udfordringer, som branchen står og har stået over for – f.eks. Covid-19 pandemien, mangel på arbejdskraft og bæredygtighed og klimaansvar.
Indholdet på The Satair Knowledge Hub består af artikler, analyser, videoer, infografikker og nyhedsbreve med et mål om at fastholde den journalistiske tilgang samtidig med, at det engagerer målgruppen og etablerer Satair som thought leader i flyindustrien.
»Hub’en er en afgørende brik i at opbygge og positionere vores brand. Det er lykkedes at tiltrække, fastholde og engagere et c-level publikum, og det har stor betydning for vores forretning,« siger Benjamin Bruus Nekola, Marketing Project Manager i Satair.
»Og så skal det understreges, at det også er en stærk lead-maskine og skaber direkte salg gennem vores marketplace.«
Samarbejdet mellem Satair og Brand Movers vandt for få måneder siden bronze ved The International Content Marketing Awards. men tager altså nu endnu to skridt op på skamlen.
disse indlæg om Content marketing
Der er ingen kommentarer endnu.
Vær den første til at kommentere.