Prøv at forestil dig en kampagne, hvor du ved, hvad dine kunder tænker, mens de suger dit indhold til sig.
Forestil dig, at du ved mere om deres motivation på forskellige tidspunkter.
Og forestil dig så, at du er i stand til at lave indhold, der er skræddersyet til deres motivation.
Med indsigt i forbrugernes adfærd bliver du ikke kun i stand til at optimere indhold efter pris og publikum. Du kan også optimere efter forbrugernes adfærd her og nu.
Det er præcis denne indsigt, vi har fundet frem til med AOLs Content Moments. Og vi tror, at det er måden, hvorpå man skaber brands, som folk elsker.
Hvis man tager de simple briller på, er ’hvorfor’ det manglende led i alle de adfærdsmæssige data, vi har.
Formålet med vores globale research ’Content Moments’ er at finde ind til kernen af, hvorfor mennesker engagerer sig med indhold.
Undersøgelsen dykker ned i mere end 55.000 forbrugerinteraktioner med online-indhold fra otte markeder (Brasilien, Tyskland, Italien, Japan, Storbritannien, Canada, USA, og Spanien) og fire kontinenter.
Ved at forstå ’hvorfor’, forstår vi forbrugernes motivation til at handle. Ved at tage højde for, hvorfor forbrugere handler, som de gør, forholder annoncørerne sig ikke kun til det indhold, de er ved at skabe. Det forbinder dem med det, der driver forbrugerne til at interagere med indhold i det hele taget.
Vores research viser, at mennesker over hele verden engagerer sig med digitalt indhold på otte forskellige måder – det vi kalder ’Content Moments’.
De otte ’Content Moments’ er:
De otte ’Content Moments’ er universelle. Alligevel indeholder de hvert øjeblik mange forskellige nuancer alt efter, hvem du spørger.
For selvom mennesker deler de samme erfaringer, opsøger vi forskellige former for indhold, der tager udgangspunkt i de mange øjeblikke, som udgør vores dag.
Dette gæsteindlæg er skrevet af Anita Caras, Head of International Research & Consumer Insights hos AOL.
Der er ingen kommentarer endnu.
Vær den første til at kommentere.