Årets vigtigste råd til din content marketing-indsats i 2021
Nu kan du få tilsendt 21 danske og internationale eksperters forudsigelser om content marketing i 2021, så du som operativ medarbejder eller chef ved, hvor du vil få mest ud af at sætte ind i år.
"Den største content marketing-trend i 2021 bliver korte og lange interaktive videoformater."
- Jon Burkhart, Keynote speaker og founder og Chief Creative Officer hos TBC Global
"Brandede læringsprogrammer for kunder og potentielle kunder burde være den store 2021-tendens."
- Doug Kessler, Co-Founder og Creative Director hos Velocity Partners
"Hvis du bliver hæmmet af tunge procedurekrav og en stick-to-the-script-mentalitet lige nu, kan du ikke vinde."
- Rebecca Lieb, Analyst og grundlægger af Kaleido Insights
Vær på forkant med årets største trends og vigtigste strategier i arbejdet med content marketing. Coronapandemien har i den grad rystet posen for, hvad der er muligt at opnå digitalt i arbejdet med salg og marketing. Vi har set live-formater erstatte de fysiske rammer, og så er vores forståelse af gode kundeoplevelser blevet meget mere interaktiv. Hvordan implementerer du som e-commerce-, B2C- eller B2B-virksomhed de nyeste tendenser i din strategi? Det kan du blive inspireret til her i e-bogen.
Vi beder om dine informationer i bytte for et solidt stykke indhold for at kunne (1) forbedre din oplevelse på vores website ved at tilpasse det til dine behov, (2) sende information til dig via e-mail, som vi af erfaring med, du vil være interesseret i, og som kan gøre dig i stand til at træffe bedre beslutninger og (3) sende dig marketing materiale, som vi mener vil have stor værdi for dig. Du kan læse mere om vores privatlivspolitik her.
Vi deler gerne ud af vores viden. Men du må selvfølgelig gerne have os i tankerne, næste gang du har et spørgsmål om marketing og salg.
Så er du allerede ved at være godt klædt på
til at nå dine content marketing-mål i 2021.