Disse fejl skal du undgå i din content marketing-indsats i 2021
Nu kan du lære af andres content marketing-fejl ved at downloade vores nyeste e-bog, der indeholder 21 danske og internationale eksperters vurderinger af, hvad der er de største fejl inden for content marketing.
“Sæt høje ambitioner for din content marketing og tænk på, hvad det kan gøre for dit brand. Det vil begrænse din content marketing, hvis du sætter dine ambitioner for lavt.”
- Doug Kessler, Medgrundlægger og Creative Director i Velocity Partners
“Fokuser din content marketing på en enkelt kanal. Distribuerer du din content marketing på samtlige kanaler, vil du opleve, at dit indhold kommer for langt ud.”
-Andrew Davis, Keynote speaker, forfatter og grundlægger af Monumental Shift
“Hvis du gerne vil opbygge en relation til dine kunder, er det vigtigt, at du er til stede. Derfor skal du sørge for aldrig at løbe tør for content.”
- Carla Johnson, Marketing & Innovation Strategist
Vi beder om dine informationer i bytte for et solidt stykke indhold for at kunne (1) forbedre din oplevelse på vores website ved at tilpasse det til dine behov, (2) sende information til dig via e-mail, som vi af erfaring med, du vil være interesseret i, og som kan gøre dig i stand til at træffe bedre beslutninger og (3) sende dig marketing materiale, som vi mener vil have stor værdi for dig. Du kan læse mere om vores privatlivspolitik her.
Vi deler gerne ud af vores viden. Men du må selvfølgelig gerne have os i tankerne, næste gang du har et spørgsmål om marketing og salg.
Så er du allerede ved at være godt klædt på
til at nå dine content marketing-mål i 2021.