DOWNLOAD RAPPORTEN
Hvordan opnår de danske virksomheder succes med content marketing, og hvilke særlige tendenser ser vi i indsatserne rundt i landet i år? Få alle svarene i årets content marketing-rapport.
Vi har i samarbejde med EGN spurgt 309 danske marketingfolk om, hvordan de bruger content marketing. Ud fra undesøgelsen har vi skrevet en rapport, som rummer viden, statistik, best practises - og ikke mindst nye tendenser.
Du kan blandt andet læse om:
Hvorfor brand awareness kommer en på en førsteplads som det vigtigste strategiske mål
Hvor meget content marketing fylder i den årlige budget-dans
Hvor mange ressourcer danske brands og marketingfolk bruger på distribution
Hvorvidt det er bedst at tænke kort- eller langsigtet i en uforudsigelig verden
Det og meget mere får du svar på i rapporten, som du kan downloade ved at udfylde formularen nederst på siden.
Vi beder om dine informationer i bytte for et solidt stykke indhold for at kunne (1) forbedre din oplevelse på vores website ved at tilpasse det til dine behov, (2) sende information til dig via e-mail, som vi af erfaring med, du vil være interesseret i, og som kan gøre dig i stand til at træffe bedre beslutninger og (3) sende dig marketing materiale, som vi mener vil have stor værdi for dig. Du kan læse mere om vores privatlivspolitik her.
Rapporten koster ikke noget i form af penge. Men som content marketing bureau bruger vi rapporten til at markedsføre os selv. Derfor betaler du med dine oplysninger, når du udfylder formularen for at få adgang til rapporten.
Tag dit første skridt på vejen mod succes med dit
content marketing-projekt ved at downloade rapporten.