Der er mange ting, du kan gøre for at blive bedre til content marketing. Men der er også en række ting, du skal undgå. Cathy McPhillips har for Content Marketing Institute lavet denne præsentation på SlideShare, der gennemgår 13 ting, du skal undgå at begive dig ud i, hvis du vil have succes med content marketing. Og det vil du. Ellers ville du nok ikke læse dette indlæg.
Dit indhold handler kun om dig selv eller din virksomhed
Du er handlingslammet, fordi du er bange for at fejle
Du har ikke høje nok ambitioner med dit content
Du får ikke den rigtige hjælp udefra
Din virksomhed er delt op i siloer
Du bevæger dig aldrig ud af din comfort-zone
Du har ingen calls to action i dit content
Du excellerer ikke i nogen kanal
Ingen tager ansvar for jeres content-indsats
Du har ikke buy-in fra ledelsen
Du går ikke efter en niche
Dit team er for langsomt
Du eksekverer for uregelmæssigt.
På SlideShare finder du en uddybende forklaring på alle punkterne – og hvad du kan gøre ved dem.
disse indlæg om Content marketing
Der er ingen kommentarer endnu.
Vær den første til at kommentere.